Información do proxecto
Varios países europeos atópanse ao redor deste proxecto: unha mascota viaxa por Europa e redacta o seu diario de a bordo. Cada etapa é unha ocasión para descubrir como viven os nosos veciños europeos: os seus costumes, as festas navideñas, a gastronomía, os ritmos escolares...
Hai tantas mascotas como países que participan. En cada escala, os alumnos acollen á mascota e len a súa ficha de identidade (creada polo primeiro colexio), logo escriben unha nova páxina do diario falando en primeira persoa, desde o punto de vista da mascota (é dicir como un turista que descubrise unha nova cultura).
Ao final do ano escolar, a mascota volve ao seu colexio inicial e os alumnos descobren o seu recolleito e o seu diario completado.
Obxectivos
- Mellorar as competencias dos alumnos en linguas estranxeiras.
- Desenvolver a motivación dos alumnos para aprender unha lingua estranxeira poñéndoos ao contacto doutros alumnos que tamén aprenden este idioma e tomando conciencia de que unha lingua tamén se fala fóra das súas fronteiras.
- Iniciar aos alumnos á escritura colaborativa.
- Descubrir países europeos e familiarizarse coa súa cultura.
Proceso de traballo
Cinco colexios van participar (Francia, Italia, España, Polonia, Finlandia):
- NOVEMBRO: cada colexio crea o seu mascota e redacta o seu ficha de identidade (envío das mascotas cara ao seu primeiro destino antes de Nadal)
- DECEMBRO: a mascota describe as festas navideñas do seu primeiro destino
- XANEIRO: a mascota describe a cidade, os monumentos, os comercios.
- FEBREIRO / MARZO: descobre o cotián doutros alumnos (conta un día típico: clases, horarios, actividades extraescolares)
- ABRIL: a mascota interésase pola gastronomía, explica como se organizan as comidas, proba unha prato típico, conta unha cea no restaurante e volve cunha receita.
- MAIO: a mascota volve ao seu colexio inicial.
O diario da mascota será ilustrado con fotos sacadas polos alumnos.
Tamén se utilizará o twinspace para seguir a mascota nas súas diferentes etapas.
Resultados esperados
Creación dun diario de a bordo (escritura colaborativa)
Membros do proxecto
- carmela lupo carmela lupo
ITES "
Don Luigi Sturzo", Bagheria (PA) Italia
- Karolina Milewicz
Zespół Szkół
Ogólnokształcących nr 3, Wrocław Polonia
- Maija Vanhanen
Maunulan yhteiskoulu ja Helsingin
matematiikkalukio, Helsinki Finlandia
- Périne Garnier (Fundador/a)
Collège Robert Doisneau, DAMMARIE
LES LYS Francia
- Javier Estévez (Fundador/a)
Colexio
"Divino Salvador", Vigo España