Obxectivos
- traballar a comprensión e expresión oral e escrita en
español.
- intercambiar cartas, traballos,
obxectos...
- traballar métodos de presentación
escrita e estrutura da carta.
- falar vía webcam- expor festas e
tradicións que temos en ambas as escolas en grupo.
- gañar riqueza cultural, coñecemento
xeográfico e dos nosos territorios.
- gañar destrezas na tecnoloxía da
aprendizaxe e o coñecemento.
- coñecer novas formas de
comunicación.
- gañar habilidades na exposición en
público.
Proceso de traballo
Outubro.
1º envío: enviamos un caderno coa foto de cada alumno e
unha pequena presentación. deixamos unha páxina en branco entre un alumno e o
outro.
Decembro.
2º envío: cando recibades o caderno, facedes o mesmo que
nós, pero vostede como profesor asigne un alumno da nosa escola cun alumno da
vosa. xa que posteriormente as parellas poderannos servir para escribirse
cartas.
Febreiro.
3º envío: escribimos unha carta para a parella que nos
tocou e que nos gustaría saber do voso colexio. ademais, enviamos algunha cousa
pequena de pouco valor material nunha caixa para nosa parella. (pode ser un
debuxo, unha pulseira, un caramelo?.)
Marzo.
4º envío: facedes o mesmo. durante o terceiro trimestre
facemos vídeos por grupos para falar das festas e actividades que facemos. a
parte facemos conexións vía webcam para falar coas nosas parellas. no caderno
tamén podemos intercambiar noticias interesantes durante o período que a
teñamos.
Resultados esperados
- mellorar a comprensión e expresión oral e escrita en
español.
- mellorar a presentación das
tarefas.
- saber utilizar a estrutura dunha
carta para lela.
- saber como auto-presentarse a un
compañeiro.
- gañar riqueza culturalmente,
coñecemento xeográfico e dos nosos territorios.
- ser máis tolerante cos outros.
- gañar destrezas na tecnoloxía da
aprendizaxe e o coñecemento.
- coñecer novas formas de comunicación
dixital.
- gañar habilidades na exposición en
público.